سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواید خرید قاب موبایل به صورت اینترنتی

خرید گوشی‌های هوشمند باتوجه‌به کارایی آن‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است و کمتر کسی به سمت گوشی‌های قدیمی و دکمه‌ای می‌رود. طبیعتا هزینه زیادی هم بابت این نوع موبایل‌ها پرداخت می‌شود. اما، ما می‌خواهیم به شما درباره اهمیت لوازم جانبی موبایل بگوییم؛ وقتی هزینه زیادی برای خرید گوشی می‌دهید؛ پرداخت بخش کوچکی از آن‌ها برای محافظت و نگهداری کار عاقلانه‌ای خواهد بود!

تصور کنید گوشی شما از دستتان سر بخورد یا از روی میز بیفتد؛ مسلما هیچ‌کس دوست ندارد چنین حسی را تجربه کند؛ مگر اینکه قاب گوشی محکمی داشته باشد و خیالش از ضربه و افتادن گوشی راحت باشد. اهمیت قاب گوشی آیفون یا هر مدل دیگر بیشتر از نگهداری آن است که ما برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا باید قاب گوشی بخریم؟

ازآنجایی‌که مدل‌های گوشی تقریبا شبیه به هم هستند با خرید کاور گوشی آیفون و دیگر مدل‌ها می‌توانید آن را باتوجه‌به شخصیت خود شخصی‌سازی کنید. البته فقط این نیست:

·        محافظت از گوشی

همه ما روز‌هایی که بر وفق مرادمان نیست، داشته‌ایم. روز‌هایی پر از استرس که اختیار دستانمان را می‌گیرد. زمانی که دچار استرس و نگرانی می‌شوید؛ تلفن همراهتان به‌راحتی می‌تواند از دست شما روی پیاده‌رو سیمانی بیفتد و شیشه جلو یا قاب پشت آن شکسته شود. اینجاست که گارد گوشی به کارتان می‌آید و خیالتان را راحت می‌کند. این کاور‌ها از کل بدنه تلفن همراه در برابر آسیب‌های بیرونی مانند انواع خراش‌ها یا بریدگی‌هایی که ممکن است به بدنه آن وارد شود؛ محافظت می‌کند.

·        نگه‌داشتن ارزش فروش مجدد

برخی افراد با آمدن مدل‌های جدید موبایل به بازار به فکر ارتقای گوشی خود می‌افتند؛ بنابراین، موبایل خود را برای فروش می‌گذارند؛ درصورتی‌که از قاب گوشی آیفون استفاده کرده باشند، اساس ارزش فروش آن را بالا برده‌اند. هر چه موبایل شما شکل بهتر و سالم‌تری داشته باشد؛ با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد؛ بنابراین، فواید کاور را دست‌کم نگیرید.

·        زیبایی و جذابیت

کاور گوشی نه‌تنها برای محافظت، بلکه برای زیبایی و جذابیت آن نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. تنوع شکل و طرح‌های این کاور‌ها به حدی زیاد و زیبا هستند که باتوجه‌به علاقه، سلیقه و شخصیت خودتان به‌راحتی می‌توانید یکی را انتخاب کنید. این کاور‌ها حتی برای موبایل‌های گران‌قیمت هم بسیار مناسب و دیدنی هستند. برای مثال، انواع مختلف قاب آیفون 13 پرو می‌تواند زیبایی و حتی کارایی این تلفن همراه را دوچندان کند.

·        افزایش عملکرد

در قدیم قاب‌های تلفن همراه فقط یک کار داشتند و آن محافظت از تلفن همراه بود، اما آن روز‌ها دیگر گذشته است. در حال حاضر قاب‌های تلفن همراه مختلفی در بازار موجود است که اگرچه هدف اصلی محافظت از گوشی هوشمند در برابر آسیب‌های خارجی است، اما اهداف دیگری نیز دارند. برای مثال، برخی از قاب‌های تلفن همراه دارای جای کارت یا نگه دارنده‌هایی برای نگه‌داشتن موبایل و تماشای فیلم هستند.

·        مقرون‌به‌صرفه

امروزه تلفن‌های همراه با صفحه‌نمایش شیشه‌ای و بدنه‌های حساس به ضربه و همچنین لنز‌های دوربین متعدد؛ قیمت بسیار بالایی دارند؛ بنابراین، وقتی که این‌قدر هزینه برای خرید گوشی می‌کنید، پس چرا کمی بیشتر برای محافظت از آن هزینه نکنید! می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های معتبر، انواع قاب گوشی آیفون و دیگر برند‌ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

فواید خرید اینترنتی قاب موبایل

این روز‌ها خیلی‌ها خرید اینترنتی را به حضوری ترجیح می‌دهند؛ به‌خصوص برای خرید قاب گوشی آیفون. حتما می‌پرسید چرا؟

·        صرفه‌جویی در هزینه

هرکسی مطابق با سلیقه و شخصیت خودش، به دنبال مدلی خاص از گارد گوشی آیفون است. به همین دلیل، باید مغازه‌ها و فروشگاه‌های زیادی را زیر پا بگذارد تا در نهایت مدل موردنظر خود را پیدا کند. این جاست که هزینه رفت‌وآمد هم به هزینه خرید قاب اضافه خواهد شد؛ به‌خصوص اگر در شهری بزرگ همانند تهران زندگی کنید. این در حالی است که در خرید اینترنتی، دیگر نیازی به پرداخت چنین هزینه‌های اضافی نخواهد بود. از طرفی، اغلب سایت‌ها، تخفیفات خیلی خوبی بر روی لوازم جانبی موبایل دارند که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما خواهد شد.

·        صرفه‌جویی در وقت

باتوجه‌به شکل و طرح‌های مختلف قاب گوشی آیفون و مدل‌های دیگر موبایل، مسلما زمان زیادی را باید برای پیداکردن مدل موردنظرتان قرار دهید. اگر هم شاغل باشید و وقت کمی داشته باشید؛ خریدکردن برای شما دشوارتر خواهد شد. در این حالت، خرید اینترنتی قاب آیفون 13 یا دیگر مدل‌ها، باعث می‌شود تا در وقت خود تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید.

·        تنوع بیشتر

اگر به دنبال مدل خاصی از گارد موبایل هستید، بایستی فروشگا‌ه‌های زیادی را بگردید. چراکه، مغازه‌های فروش لوازم جانبی هرچند که بزرگ و متنوع باشند، نمی‌توانند تمامی مدل‌ها را پوشش دهند. اما، فروشگاه‌های اینترنتی معمولا طیف وسیعی از مدل‌ها و طرح‌های متنوع از قاب موبایل را ارائه می‌دهند که خریدکردن را برای شما راحت‌تر می‌کنند. کافی است چند دقیقه در این وب‌سایت‌ها جستجو کرده و در کمترین زمان ممکن مدل موردنظرتان را پیدا کنید.

·        کیفیت بهتر

اگر قصد خرید اینترنتی قاب آیفون 13 پرو مکس یا هر نوع مدل دیگری را دارید؛ انتخاب یک وب‌سایت معتبر می‌تواند خریدی مطمئن را به شما تضمین دهد. کیفیت و تنوع در این فروشگاه‌های اینترنتی بالا است؛ چراکه علاوه بر جذب مشتری به دنبال مشتری‌مداری نیز هستند.

از کجا قاب موبایل بخریم؟

یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی که به‌صورت تخصصی به فروش قاب و کاور گوشی موبایل می‌پردازد، اُپال کِیس است. وب‌سایتی جامع و کامل که با قراردادن دسته‌بندی برند‌های مختلف گوشی، انتخاب را برای شما آسان کرده است. می‌توانید مدل موبایل خود را انتخاب کرده و با طیف وسیعی از انواع قابل گوشی آیفون و دیگر مدل‌ها روبرو شوید. مجموعه اُپال کیس در راستای جلب رضایت کاربران و مشتریان خود، باکیفیت‌ترین برند‌های مطرح را برای شما فراهم کرده و با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها عرضه می‌کند. ارسال سریع در کنار کیفیت و قیمت معقول این کاور‌ها، تجربه بهترین خرید را برای شما به ارمغان می‌آورد.

جمع‌بندی

قاب گوشی از مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی است که حتی به‌اندازه خود موبایل شما نیز مهم است؛ بنابراین، قبل از اینکه به دنبال دیگر لوازم جانبی بروید؛ حتما یک کاور گوشی مناسب تهیه کنید. هرچند که این روز‌ها خرید قاب گوشی آیفون و دیگر برند‌ها فقط به دلیل محافظت از آن نیست و فوایدی بسیار دیگری نیز به همراه دارد.